הכול מתחיל בסיפור על נערת ליווי

זה תמיד מתחיל משם, אני מרגיש לבד ואז השיחה שלי מחייגת ישירות אל עדי, מישהי שהכרתי בעברי וכיום הפכה האישה "העתיקה ביותר בעולם" כן היא עובדת בשירותי ליווי אבל זה לא מפריע לי להתקשר בכדי לקבל ממנה את המציצה של החיים, המציצה שהיא למעשה הסמל המאפיין אותה ואת מי שהיא, בחורה מדהימה שהייתה הבחורה הכי טובה שהייתה לי אי פעם בפן המיני של העניין.

סקס טוב, אוח אני אוהב את עדי אבל בעיקר את מה שהיא עושה לי כשאני מרגיש בודד יותר מתמיד.

הסקס עם עדי נפלא, נערות ליווי שאולי אפשר לראות רק בסרטים הנחשקים ביותר, עדי מגיעה והיא לא מדברת יותר מדי, היא מחייכת אליי בחיוך זימה ואומרת… "אני הולכת להתקלח חכה כאן", היא נכנסת ואז אני שומע את המים קולחים מעצמם, פתאום אני שומע אותה גונחת בתוך המקלחת שלי ומרגיש איך הזין שלי עומד, אני נוגע בו ומרגיש איך הוא מזדקר רק למשמע האנחות שלה ואז כשאני נכנס היא כבר מוכנה מולי, מספקת את הרגליים ואני מלקק לה את הכוס הרטוב כשהדגדגן שלה נמצא לי בפה ואני משחק אתו כמו שאני אוהב ורוצה.

אני נרטב ולא ממש אכפת לי, אני כל כך אוהב לזיין אותה שאין לתאר, אוח, אני מלקק אותה, מלקק את החור המתוק של התחת שלה ודוחף בעדינות כמה אצבעות, רואה מלמטה איך הפטמות שלה זקורות ושולח יד אליהן. אני מלטף כל נקודה ומוציא אותה מהאמבטיה, מנגב אותה בעדינות והיא זורקת מעצמה את המגבת, מפשילה לי את המכנסיים ומתחילה למצוץ לי את הזין בלהט בלתי מרוסן…. "את אוהבת למצוץ אה" אני אומר והיא משתיקה אותי ומלקקת לי בעדינות את הכיפה של הזין ואז מכניסה את כולו לפה שלה, מוצצת בהנאה, משחקת לי עם הביצים ואני נגנב, מת לגמור אבל היא לא מרשה.

בשלב מסוים אני כבר לא יכול, אני נושא אותה בידיים שלי, זורק אותה על המיטה, מפסק לה את הרגליים ודוחף לה את הזין עמוק, חזק, בתחילה אני דוחף אותו קצת ואז אני מכניס לה אותו עמוק פנימה. "טוב לך נשמה"? אני אומר והיא מסמנת לחיוב בראשה, ממש כמו נערות ליווי.

אני מרגיש אותה, מרגיש איך הכוס הצר שלה מתלבש לי על הזין ואיך הרגליים שלי כרוכות סביבה, אוח זה משגע אני חושב לעצמי ונתן לדברים לקרות.

אנחנו מזדיינים בפרעות ואני מסובב אותה על ארבע, מזיין אותה בדוגי, מכניס לה את הזין חזק, היא מרגישה את כולי, אני עוטף אותה ומזיין אותה חזק ושוב אני מרגיש שאני רוצה לגמור, מוציא את הזין, נרגע מעט ואז חוזר ומחדיר לה אותו והיא מרגישה את כולי.

היא מתיישבת עליי, אני מרגיש את הזין שלי שוב מחבק את הכוס שלה נכנס בתוכה ומרגיש את הרטיבות שלה, אוח את רטובה אני אומר לה והיא מזיינת אותי חזק הידיים שלי על השדיים שלה, אנחנו מזדיינים בפרעות היא נאחזת בזרועות המיטה ואני מרגיש איך היא עולה ויורדת מעליי בדיוק כשאני משפריץ לתוכה את הזרע שלי, משפריץ לכל מקום ולא אכפת לי שגמרתי לה בפנים. היא גומרת יחד איתי וכל הגוף שלה רועד כשאני בתוכה.

אנחנו נשכבים ואז אני פשוט לא יכול להתאפק ואומר לה… "מותק את נערת ליווי מלידה" זה המקצוע שלך רק שלא ידעת.. היא צוחקת ואנחנו מעשנים יחד את הסיגריה האחרונה לפני שתחזור לענייניה.

יעניין אותך גם:

נערות ליווי בחיפה

נערות ליווי בחיפה

בגיל שלושים עשיתי את המיליון הראשון שלי, ובגיל שלושים ושתיים התחתנתי עם דוגמנית מהממת, שהתלבשה עלי ככל הנראה בגלל הכסף שלי. מהר מאד הבנתי שעשיתי

קרא עוד »