כמה כסף עושות חשפניות

מופע חשפנות (סטריפטיז בלע"ז) הוא אחד מסוגי המופעים שהדרישה אליהם בדרך כלל גבוהה הרבה יותר מההיצע הקיים של חשפניות העוסקות בתחום הזה בפועל באופן קבוע. מהן הסיבת לכך שההיצע של מופעי חשפנות נמוך ביחס לביקוש? כמה כסף מרוויחות חשפניות ובמה כרוכה העבודה שלהן? היכן ניתן להשיג מופעי חשפנות המבוצעים על ידי חשפניות מקצועיות, איכותיות ומיומנות המעניקות לצופים בילוי איכותי ומנהנה? בשורות הבאות נרחיב מעט את היריעה בכל הקשור במופעי חשפנות בישראל וניגע גם בנושא מתח הרווחים של חשפניות.

מדוע ההיצע של מופעי חשפנות הוא נמוך

במדינת ישראל היתה ההתייחסות למופעים בתחום החשפנות לאורך שנים רבות אמביוולנטית. מצד אחד, רבים רואים במופעי חשפנות והתערטלות, בין אם ההתערטלות מתבצעת על ידי נשים ובין אם על ידי גברים, סוג של פגיעה במוסר הציבורי, פגיעה בכבוד האדם והדחה של גברים ונשים למעשים אסורים. מצד שני, חופש העיסוק והעובדה שרבים רואים באותם מופעים ממש סוג של אמנות וסוג של ביטוי עצמי של החשפן או החשפנית, אפשר למעשה למועדונים שעיקר האטרקטיביות שלהם נבעה ממופעי החשפנות שהם סיפקו ללקוחות לפעול במשך שנים ארוכות ללא הפרעה. ואולם בשנים האחרונות השתנה היחס של הרשויות המקומיות למועדוני החשפנות ומן הסתם גם למופעי החשפנות שהם העלו מעת לעת על הבמה. הרשויות המקומיות, ובכלל זה גם עיריית תל אביב, מעדיפות לסגור מקומות שבהם התנהלו מועדוני חשפנות פעילים. המועדונים שנשארו, אם בכלל, מציעים שכר גבוה יחסית לחשפניות תוך שהם גובים מחירים גבוהים מקהל הצופים והמשתתפים במופע. התופעה הזאת אפשרית, כאמור, עקב ההיצע הנמוך של חשפניות איכותיות, ממש כמו נערות ליווי לוהטות.

כמה כסף עושות חשפניות

למעשה, חשפניות מקצועיות המצליחות להגיע לקהלי יעד שונים המוכנים לשלם עבור מופע חשפנות איכותי ביד רחבה, עשויות ליהנות מהכנסה חודשית גבוהה. זאת, בהתאם למספר ההופעות שלהן בכל חודש ובסוג הקהל שבפניו הן מופיעות. מדובר בסכומים שמאפשרים למי שעוסקים בתחום באופן קבוע ומתמשך לחיות ברווחה כלכלית יחסית. עם זאת, אין תעריפים מוסכמים וידועים וההכנסה של חשפנית נגזרת הן ממספר ההופעות שהיא מעבירה בכל חודש והן מהסכום שהיא גובה עבור כל הופעה בנפרד. זאת, בלי קשר לטיפים שהיא מקבלת תוך כדי ההופעה או לאחריה. אם יש לכם עניין להזמין מופעים איכותיים של חשפניות, אתם בהחלט במקום הנכון. צרו קשר כעת ואנו נחזור אליכם להמשך התהליך, קביעת המועד למופע והמקום שבו הוא יתבצע. חשוב להדגיש שמדובר בהופעה מקצועית של חשפנית , על פי על הכללים.

יעניין אותך גם:

נערות ליווי בחיפה

נערות ליווי בחיפה

בגיל שלושים עשיתי את המיליון הראשון שלי, ובגיל שלושים ושתיים התחתנתי עם דוגמנית מהממת, שהתלבשה עלי ככל הנראה בגלל הכסף שלי. מהר מאד הבנתי שעשיתי

קרא עוד »