מהי שפיכה מהירה ואיך "עושים" שזה לא יקרה?

השלב הנהדר הזה מגיע לאחר הכרות מסוימת – או אז אתם נכנסים למיטה אבל ההתרגשות בשיאה והשליטה נלקחת מאתכם ו.. "הופס" אתם גורמים לפני הזמן. אתם עושים כמעט הכול בכדי לספק את בת הזוג ועדיין בכל פעם שאתם מנסים להתקרב, לצור את המגע משהו שם לא עובד והערב המקסים מסתיים במפח נפש לשני הצדדים. נשמע לכם מוכר?
החדשות הטובות הן שאתם לא לבד, יותר ויותר גברים מדווחים על מצב של שפיכה מוקדמת וכן אי סיפוק שלהם או של בת הזוג שלהם ובדיוק על כך רצינו לדבר. רוצים לשלוט בזה? רוצים לספק את בת הזוג שלכם ולפתור את הבעיה אחת ולתמיד בצורה טבעית? לפני שאתם יוצאים לטפל בבעיה בואו ללמוד אודותיה במאמר הבא.

מהי שפיכה מהירה ואיך "עושים" שזה לא יקרה?

שפיכה מהירה זה מצב בו אתם- הגברים מגיעים לשיאכם או לא מרגישים מסופקים לפני שבת הזוג שלכם הרגישה מסופקת – אם זה קורה פעם אחת או פעמיים אפשר בהחלט להבין מאידך, אם זה קורה יותר מפעם אחת זה עלול לשבש את מערכת היחסים אם כי גם לעניין השפיכה הבאה טרם זמנה יש פתרון ועל כך נדבר במאמר הבא.
אם כן יש אינספור מחקרים המעידים על כל מיני סוגי גברים וכך גם על מצבים בהם הם מעידים על שפיכה שקוראת בטרם החל האקט שהיה מתוכנן להיות מושלם ביותר.
מיותר לציין כי המחקרים דיווחו גם אודות הנזקים וההשלכות של המצב הזה כאמור השפעה שאינה טובה לא על מערכת היחסים ולא המצב הכללי – אחרי הכול לסקס יש מטרה אחת והיא לשחרר, לאהוב ובעיקר לספק את שני הצדדים.

הקשר בין התורה הסינית לבין השפיכה המהירה

תורת היין והיאנג (שילובי מים ואש) מציגה את הגבר ייצור זכרי בעוד הנקבה בעלת הביציות משתייכת לגורם המים ולכן החיבור ביניהם מייצר לא פעם ניגוד שבסופו שפיכה ללא התרעה.
כאשר הגבר חודר אל האישה נוצר מצב של שינוי אנרגטי אלקטרו מגנטי משמע מפגש הזכרי עם הנקבי יין ויאנג וככל שהאישה יותר נקבית והגבר יותר זכרי השינוי חזק ביותר ובין היתר בא לידי ביטוי גם בשפיכה מוקדמת מטעמו של הגבר.
על פי הרפואה הסינית המים הם האישה והגבר הוא האש ולכן אם האישה היא נקבית ביותר מימיה כמו יכבו את האש של הגבר יגרמו לשפיכה טרם סיומו של האקט. כן, זה אכן קורה, בדומה לאמנות של לחימה כך גם הזכר המצוי צריך ללמוד בטכניקות מסוימות לטפל בדבר ולהשיב את חיי המין שלו למקומם ואף יותר מזה.
איך לומדים לשלוט על גמירה מהירה ולמה זה קורה?

רוצים להפסיק עם עניין של שפיכה מהירה?

מה שיידרש מכם זה ללמוד את הטכניקות של ההשהיה עצמה או להשתמש בחומרים שיכולים בהחלט לסייע בכך. אם תקראו מחקרים תגלו כי הבעיה של חוסר שליטה על השפיכה קורא כבר בגיל הצעיר- כבר אז מפתח הנער הצעיר טסטוסטרון, מגלה את המיניות שלו ולעיתים לא משתמש בה נכון (כאמור אוננות). אז נכון שזה בריא לאונן אבל לעיתים יש שלא עושים זאת נכון וכך מסגלים הרגלים לא נכונים גם בשלבים המתבגרים של חייהם, רוצים לאונן מהר, מבלי שאף אחד יראה או ישמע והתוצאה?
הרגל של שפיכה מהירה מדי! כן, כפי שהבנתם ללחץ יש המון חסרונות וביניהם גם עניין השפיכה המגיעה מוקדם מדי הרבה לפני שהעסק החל להיות מעניין ומגרה דיה. מגיל הבגרות והלאה נשאר סוג של פחד בראש מה שלא פעם הופך כל אקט מיני למלחיץ, קצר מדי או אפילו מביך ומלא באשם שניתן וצריך למנוע בתחילת שלבי החיים!

יעניין אותך גם:

נערות ליווי בחיפה

נערות ליווי בחיפה

בגיל שלושים עשיתי את המיליון הראשון שלי, ובגיל שלושים ושתיים התחתנתי עם דוגמנית מהממת, שהתלבשה עלי ככל הנראה בגלל הכסף שלי. מהר מאד הבנתי שעשיתי

קרא עוד »