נערות ליווי בחיפה

בגיל שלושים עשיתי את המיליון הראשון שלי, ובגיל שלושים ושתיים התחתנתי עם דוגמנית מהממת, שהתלבשה עלי ככל הנראה בגלל הכסף שלי. מהר מאד הבנתי שעשיתי טעות. היא הייתה קרה, התחמקה מכל מגע אתי, כשהייתי פונה אליה היא הייתה מגלגלת את עיניה, כאילו מה שאני רוצה להגיד לה מאד לא מעניין אותה. שלושה חודשים אחרי החתונה שלנו הבנתי שעשיתי טעות נוראית, אבל לא ממש ידעתי איך לצאת ממנה. בטיפשותי, ומרוב להיטות להתחתן עם היצור המהמם הזה, לא טרחתי להחתים אותה על חוזה טרום נשואים, כך שאם אני אתגרש ממנה ללא הוכחה שהיא בגדה בי, אני אצטרך לתת לה חלק ניכר מההון שלי. כמו שאתם מבינים, הייתי מיואש מהחיים. התחלתי להאמין במה שהיא שידרה לי, שאני יצור אומלל, מכוער ולא כריזמטי, ושכל מי שמתקרב אלי עושה את זה בגלל הכסף שלי ולא בגללי.

החבר שהציל את המצב

אחרי שבעה חודשים של נישואים קרים ללא סקס, ללא יד חמה, ללא מילה טובה, כשכל היום היא בשופינג, או בטיפולי יופי שונים, נשברתי. ישבתי עם חבר טוב על כוס קפה במרינה בהרצליה פיתוח, ואמרתי לו שאני מרים ידיים. שנדפקו לי החיים, התחתנתי עם אשה שלא סובלת אותי, ואין לי איך לתקן את המצב. החבר סקר אותי במבטו כאילו נפלתי מהשמיים ואמר לי, "תגיד לי אתה דפוק? תטמון לה מלכודת".

"למה אתה מתכוון?", שאלתי אותו.

"תתפוס אותה על חם בוגדת בך", הוא אמר.

"אבל נראה לי שהיא פריגי'ידית", נאנחתי. "היא לא בעניין של גברים".

"אז אולי היא בעניין של נשים", אמר החבר וקרץ.

נערות ליווי חיפה הכי יפות בארץ

עוד באותו יום תכננתי את הנקמה שלי. עקבתי קצת אחרי התמונות שהיא מסתכלת עליהן באינסטרגם, והבנתי שיש משהו במה שהחבר אמר לי. היא הסתכלה בעיקר על דוגמניות בכלל ונשים בפרט. נפקחו לי העיניים, והבנתי שהיא לא רצתה אותי. היא פשוט חיפשה ארנק שמן, ואני המטומטם שנפלתי ברשת שלה. התייעצתי שוב עם החבר שלי. אמרתי לו, מאיפה אני אביא בחורה שתפתה אותה? החבר שוב נתן בי את מבטו המופתע.

"אתה ממש נפלת מעולם אחר, הה?" הוא שאל. "אתה מכיר את חיפה? אתה יודע כמה נערות ליווי יש שם? איזה מבחר מטורף? תשלם לאחת מהן שתבוא לפתות את אשתך. אבל לפני זה, תיהנה ממנה גם אתה".

"למה דווקא חיפה?", שאלתי.

"כי הן הכי יפות בארץ, ואתה לא רוצה עכשיו איזו כוניפה", אמר.

הנקמה מוגשת רותחת

ביום שלמחרת נסעתי לדירה דיסקרטית בחיפה ונפגשתי עם טל, נערות ליווי מהממות. קבעתי אתה הכל, והיא הציעה לי מציצה על חשבון הבית. הרגשתי בפעם הראשונה מזה חודשים, שמישהו באמת מתייחס אלי.

למחרת, כשהייתי כביכול בעבודה, היא דפקה בדלת של הבית שלנו. אשתי פתחה לה את הדלת, וטל הציגה את עצמה בתור המסג'יסטית שאשתי הזמינה. במצלמה הנסתרת ראיתי שלאשתי נדלקו העיניים. היא נשכבה על שולחן המסג', וטל התחילה לעסות אותה. תוך דקות ספורות היא התחילה לעסות אותה באיזור הישבן. הזיזה את שולי התחתונים, ועיסתה אותה בין הירכיים. אשתי התהפכה, ומשכה את טל אליה. כל הזמן הזה המצלמות דלקו וצילמו הכל.

אחרי שבועיים, הייתי גרוש ומאושר. אחרי חודש, כבר יצאתי קבוע עם טל, אבל זה כבר סיפור לפעם אחרת….

יעניין אותך גם: