סקס לוהט בתל אביב

בגיל עשרים ושלוש הגעתי לתל אביב, תמימה כמו ילדה שאף פעם לא הצטרכה להתמודד עם שום דבר רציני. חיפשתי בעיתון דירת שותפות בתקציב שאני אוכל לעמוד בו, והגעתי לאיזו דירה קטנה ברחוב הורקנוס.

את הדלת פתחה לי בחורה עם תלתלים אדומים, עיניים ירוקות שעליהן מרוח איפור שחור כאילו הרגע התעוררה, וגופייה דקיקה שכיסתה בקושי ציצים גדולים וזקורים מאד. בתור מכנסיים היא לבשה זוג תחתוני בוקסר גבריים, שהיו גדולים עליה ומלופפים סביב המותניים. היא הסתכלה בי במבט מסטול קצת, כאילו מנסה להיזכר מאיפה היא מכירה אותי.

"היי", אמרתי לה והושטתי לה יד, "אני ליטל, דיברנו בטלפון. באתי לראות את הדירה".

היא הנהנה, ונסוגה אחורה.

"תיכנסי" היא אמרה. "רוצה קפה?"

"איפה לעזאזל אני אמורה לישון?

נכנסתי לתוך דירה קטנה, שעל כל החלונות שלה היו מותקנים וילונות חרוזים בהרבה צבעים, צעיפים צבעוניים על הספות, בכל מקום זרוקות כוסות קפה ויין ריקות. דבר ראשון אני אעשה פה ניקיון יסודי, חשבתי לעצמי. הבחורה, שבינתיים הציגה את עצמה בתור אלכס, הובילה אותי לחדר שינה מבולגן, וחיכתה לתגובתי.

"זה החדר שאת משכירה?", שאלתי מבולבלת, כי היא התיישבה על המיטה ונראתה כאילו זה החדר שלה. אלכס הדליקה סיגריה, הסתכלה עלי דרך העשן של הסיגריה ואמרה לי:

"וואו, את ממש חדשה בעיר הזאת, אה?"

דירת החלומות של כל גבר בתל אביב

הסתכלתי על אלכס, מבולבלת בעצמי. "כן אני חדשה פה", אמרתי, "אבל מה הקשר, באתי לראות חדר להשכרה, ואת מראה לי את החדר שאת ישנה בו".

"אנחנו גרים בו", היא תיקנה אותי. לדירה נכנס בחור גבוה עם שיער צרוב שמש, כולו מלא בחול ומחזיק גלשן.

"זה עומר", היא אמרה, "הוא גם גר פה. עומר זאת ליטל, היא חדשה בתל אביב. היא מחפשת דירה".

"אהלן", הוא אמר, והתקרב אלי. היו לו עיניים כחולות בטירוף, ומחשמלות. הרגשתי פרפרים בבטן, והשתוקקתי לכך שאלכס תיעלם פתאום. פתאום, משום מקום, הרגשתי ידיים מאחוריי, חופנות אותי וממששות אותי בחוצפה. הסתובבתי בהלם, וקלטתי שאלכס עומדת ערומה לגמרי. לא ידעתי מה להגיד. לא הבנתי אם זה לכבודי או בשביל עומר.

"טוב, אז אני אלך", אמרתי בהיסוס.

"מה פתאום", אמר עומר, "את לא הולכת לשום מקום, עם הגוף המושלם הזה".

הסמקתי. עומר פשט את בגד הים שלו, ודחף אותי בעדינות אל המיטה. אלכס הפשיטה לי את החולצה והמכנסיים. הרגשתי כמו בחלום, וחשבתי שאולי יש פה טעות.

"אני אה באתי בשביל לשכור פה חדר, בדירה", אמרתי, פתאום חושבת שאולי הם הזמינו נערת ליווי וחשבו שזאת אני.

"כן", אמר עומר, "אנחנו גרים בדירת חדר, ומחפשים עוד שותפה שתגור איתנו".

אלכס זינקה עלי, והתחילה ללקק לי את הפטמות. עומר פיסק לי את הרגליים וליקק אותי בין הרגליים. הכל התערבב לי, הלשונות שלהם, חול הים מגופו של עומר, ריח הסיגריות מאלכס, הריח של הרחוב התל אביבי בחוץ…. גמרתי הכי חזק אי פעם ללא שילוב אביזרי מין .

המשכתי לגור איתם עוד שנה וחצי, עד שנפרדנו כל אחד לדרך משלו…. וכל לילה היינו עושים סקס משוגע ומשגע.

יעניין אותך גם:

נערות ליווי בחיפה

נערות ליווי בחיפה

בגיל שלושים עשיתי את המיליון הראשון שלי, ובגיל שלושים ושתיים התחתנתי עם דוגמנית מהממת, שהתלבשה עלי ככל הנראה בגלל הכסף שלי. מהר מאד הבנתי שעשיתי

קרא עוד »