שפיכה מהירה פתרונות

כידוע, "שפיכה מהירה" נחשבת לעניין יחסי כשהיא תלויה בהגדרת בני הזוג שניהם, האישה או הגבר – ישנם זוגות שעבורם חמש דקות תספקנה בהחלט, ואחרים שעבורם גם שלושים דקות של סקס לא מספיקות. יחד עם זאת, בספרות המקצועית נפוצות שתי הגדרות למצב זה. הראשונה, מתייחסת לזמן הרצוי (של הגבר, האישה או בני הזוג), ואילו השנייה מוחלטת מעט יותר – שפיכה המתבצעת תוך פחות מדקה מתחילתה של החדירה. השפיכה המהירה נחשבת לאחת מהבעיות הסקסולוגיות הנפוצות ביותר, ולפי סקרים שונים ברחבי עולם המערבי, 10% עד 40% מהגברים מתלוננים עליה, כשהיא שכיחה יותר בקרב נערים וגברים צעירים, אולם עלולה להופיע גם בגילאים מאוחרים יותר.

שפיכה מהירה פתרונות

פעילת מינית אצל מרבית בעלי החיים נועדה למטרה אחת בלבד – הבאת צאצאים לעולם. אולם, אצלנו, בני האדם, במרבית המקרים, פעילות מינית מטרתה הנאה ומאחר ואנחנו נהנים מהמין לכשעצמו, אך טבעי הדבר שנרצה למשוך את החוויה זמן רב ככל האפשר. כאשר מדברים על שפיכה מהירה, פתרונות מגוונים ורבים עומדים לרשות הגבר / בני הזוג. החל מתרגול עצמי (המסוגל לטפל במצבים הקלים יותר), דרך משחות ותרסיסים המאלחשים את ראש הפין, וכלה בשימוש בקונדום, שאף הוא, מעמעם את תחושת הגירוי הפיזי של הפין ולכן, מעכב את השפיכה. טריק נוסף בעניין, הוא השימוש בהיותה של השפיכה השנייה איטית. במצב כזה, אוננות לפני הסקס או שפיכה ראשונה מהירה שלאחריה מואטת מהירות השפיכה השנייה, יכולים להוות פתרון לא רע לזוגות ולגברים שאינם רוצים להשתמש בחומרים ובעזרים שונים.

חייבים לטפל או שאפשר להישאר במצב זה?

מאחר ושפיכה מהירה פוגעת לא רק בביטחון העצמי של הגבר, אלא גם עלולה לפגוע בטיב הקשר בין בני הזוג, מומלץ לזהות ולטפל בה מוקדם ככל האפשר. כאן, רצוי להבדיל בין חומרת המצבים השונים. למשל, בין שפיכה המתרחשת כדקה לאחר החדירה, לבין שפיכה המתרחשת כחמש דקות לאחר החדירה. במקרה הראשון, סביר להניח, כי בכל המדובר על שפיכה מהירה פתרונות יידרשו התערבות סקסולוג או אורולוג, בעוד שבמקרה השני, תרגול "עצור והתחל", תרגול שרירי רצפת האגן או סקס טנטרה יוכלו לסייע במשיכת האקט עצמו עד לשפיכה. בכל מקרה, כאמור, חשוב לטפל בבעיה, לפני שהיא פוגעת בביטחון העצמי ובקשר הזוגי!

יעניין אותך גם:

נערות ליווי בחיפה

נערות ליווי בחיפה

בגיל שלושים עשיתי את המיליון הראשון שלי, ובגיל שלושים ושתיים התחתנתי עם דוגמנית מהממת, שהתלבשה עלי ככל הנראה בגלל הכסף שלי. מהר מאד הבנתי שעשיתי

קרא עוד »